LIDER OBSZARU – KIEROWNIK DZIAŁU FINANSÓW
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
LIDER OBSZARU - KIEROWNIK DZIAŁU FINANSÓW
został zakończony wyborem kandydata.
Wybrany kandydat: Iwona Żywolewska
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydatka w największym stopniu spełniła oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.
………………………………………………………………………………………………………………………….
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Lider obszaru - Kierownik Działu Finansów
nr referencyjny DF/LDF/08/2021
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres obowiązków:
- Sporządzanie planów finansowych krótko i długoterminowych;
- Sporządzanie korekt planów finansowych (rocznego i wieloletnich) w roku bieżącym w wyniku istotnych czynników wewnętrznych i zewnętrznych;
- Analizowanie przebiegu realizacji planów finansowych (rocznego i wieloletnich) w roku bieżącym;
- Opracowywanie okresowych sprawozdań z realizacji planów finansowych Instytutu;
- Opiniowanie w części finansowej umów przychodowych i kosztowych;
- Dostarczanie analiz finansowych do konceptualizacji kierunków rozwoju Instytutu;
- Sporządzanie okresowych analiz finansowych wybranych zagadnień;
- Zarządzanie procesem budżetowania w instytucie;
- Zarządzanie płynnością finansową instytutu;
- Rozliczanie finansowe projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Wsparcie pracowników w procesie pozyskiwania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Sporządzanie okresowych raportów, zestawień, informacji, analiz na potrzeby Sieci Badawczej Łukasiewicza zgodnie z wymaganiami i wewnętrznymi regulacjami Instytutu;
- Optymalizacja procesów z zakresu swojego obszaru;
- Opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur z zakresu swojego obszaru;
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia (finanse / rachunkowość);
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe obszarze finansów - w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami;
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania komórką organizacyjną ds. finansowych;
- Atutem będzie także doświadczenie zdobyte w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Doświadczenie przy tworzeniu planów kontrolnych i systemów kontroli finansowej;
- Biegłość w sprawozdawczości zarządczej, jak i związanej z podmiotami publicznymi;
- Znajomość zagadnień finansowych i ekonomicznych,
- Doświadczenie tworzeniu i realizacji strategii finansowej;
- Znajomość przepisów prawa bilansowego, podatkowego oraz zasad rachunkowości,
- Wymagana praktyczna wiedza i doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów krajowych i współfinansowanych z funduszy strukturalnych UE;
- Wiedza w zakresie prawnego funkcjonowania instytutów badawczo-rozwojowych;
- Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb i formułowania konkluzji.
- Wysokie umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- Terminowość i dokładność;
- Entuzjazm i zaangażowanie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (biegłość w MS Excel -m.in. makra, tabele przestawne);
- Znajomość modułów FK w jednym z systemów klasy ERP oraz mile wiedziana znajomość aplikacji Asana;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1);
Oferujemy :
- Pracę w unikatowej instytucji analityczno-badawczej;
- Możliwość zdobycia wyjątkowego doświadczenia zawodowego;
- Możliwość poznania ekspertów z obszaru najnowszych technologii;
- Przyjazną atmosferę pracy wśród inspirujących i chętnie dzielących się wiedzą współpracowników;
- Pracę w naszym biurowcu w samym centrum Warszawy;
- Stabilne zatrudnienie;
- Umowę o pracę;
- Niezbędne narzędzia pracy;
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim;
- List motywacyjny m.in zawierający syntetyczny opis posiadanych kompetencji;
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 30.08.2021 roku, poprzez formularz rekrutacyjny klikając w przycisk
Aplikuj
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@orgmasz.lukasiewicz.gov.pl