Oferta pracy: Lider obszaru – Główny Księgowy / Główna Księgowa (status: zakończony)
WYNIKI NABORU
Konkurs na stanowisko:
Lider obszaru – Główna księgowa
został zakończony wyborem kandydata.
Wybrany kandydat: Katarzyna Król
Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydat w największym stopniu spełnił oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:
Lider obszaru – Główny Księgowy / Główna Księgowa
nr referencyjny GK/LO/07/2020
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87
Przykładowy zakres obowiązków:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i Polityką Rachunkowości w ujęciu analitycznym i syntetycznym umożliwiającym sporządzanie sprawozdań finansowych;
- bieżąca kontrola dokumentów źródłowych (zewnętrznych i wewnętrznych) stanowiących podstawę zapisów księgowych pod względem legalności i formalno-rachunkowym;
- sporządzanie dokumentów polecenie księgowania (PK) w odniesieniu do właściwych operacji gospodarczych;
- bieżąca analiza kont księgowych analitycznych i syntetycznych a w szczególności kont rozrachunkowych;
- uzgadnianie i dochodzenie należności od dłużników Instytutu oraz naliczanie odsetek na dzień wezwania do zapłaty;
- sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości terminowe przekazywanie ich właściwym podmiotom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- prowadzenie Ewidencji środków trwałych i niskocennych;
- wycena arkuszy spisowych i rozliczanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej;
- prowadzenie ewidencji i prawidłowe rozliczanie otrzymanych dotacji i pozyskanych środków pieniężnych na podstawie stosownych umów, zgodnie z wymaganiami instytucji przekazującej środki, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
- bieżące przechowywanie oryginałów dowodów księgowych, zgodnie z numerem w rejestrze księgowym;
- księgowanie i rozliczanie zaliczek pracowniczych, delegacji służbowych krajowych i zagranicznych;
- kontrola terminowości spływu dokumentów księgowych, not, zestawień zbiorczych;
- sporządzanie okresowych analiz wybranych zagadnień księgowych;
- prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem środków na finansowanie działalności Instytutu;
- ewidencjonowanie i analiza kosztów prac naukowo-badawczych oraz prac pomocniczych, sporządzanie kalkulacji kosztów wynikowych dotyczących działalności naukowo-badawczej, sporządza okresowe sprawozdania i informacje z zakresu kosztów;
- przygotowanie i uaktualnianie polityki rachunkowości Instytutu w tym: Polityki Rachunkowości i Instrukcji Inwentaryzacyjnej;
- przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej;
- opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur z zakresu swojego obszaru.
Oczekiwania
- Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia (finanse / rachunkowość);
- Minimum 5-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem księgowym;
- Doskonała praktyczna znajomość prawa bilansowego i podatkowego;
- Certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
- Doskonała znajomość przepisów;
- Wiedza w zakresie prawnego funkcjonowania instytutów badawczych;
- Atutem będzie doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
- Samodzielność i odpowiedzialność;
- Wysokie umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- Terminowość i dokładność;
- Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb i formułowania konkluzji.
- Entuzjazm i zaangażowanie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
- Znajomość systemów finansowo-księgowych;
Oferujemy
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego.
- Stabilne zatrudnienie.
- Umowę o pracę.
- Niezbędne narzędzia pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 24 lipca 2020 roku, na adres e-mail rekrutacja@orgmasz.pl. W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.
Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@orgmasz.pl .