Oferta pracy: Lider obszaru – Główny Księgowy / Główna Księgowa (status: zakończony)

WYNIKI NABORU

Konkurs na stanowisko:

 Lider obszaru – Główna księgowa

został zakończony wyborem kandydata.

Wybrany kandydat: Katarzyna Król

Uzasadnienie dokonanego wyboru: Kandydat w największym stopniu spełnił oczekiwania zawarte w ogłoszeniu na wolne stanowisko pracy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”
ogłasza konkurs na stanowisko:

Lider obszaru – Główny Księgowy / Główna Księgowa
nr referencyjny GK/LO/07/2020

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Żelazna 87

 

Przykładowy zakres obowiązków:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i Polityką Rachunkowości w ujęciu analitycznym i syntetycznym umożliwiającym sporządzanie sprawozdań finansowych;
  • bieżąca kontrola dokumentów źródłowych (zewnętrznych i wewnętrznych) stanowiących podstawę zapisów księgowych pod względem legalności i formalno-rachunkowym;
  • sporządzanie dokumentów polecenie księgowania (PK) w odniesieniu do właściwych operacji gospodarczych;
  • bieżąca analiza kont księgowych analitycznych i syntetycznych a w szczególności kont rozrachunkowych;
  • uzgadnianie i dochodzenie należności od dłużników Instytutu oraz naliczanie odsetek na dzień wezwania do zapłaty;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości terminowe przekazywanie ich właściwym podmiotom zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • prowadzenie Ewidencji środków trwałych i niskocennych;
  • wycena arkuszy spisowych i rozliczanie wyników inwentaryzacji na wniosek Komisji Inwentaryzacyjnej;
  • prowadzenie ewidencji i prawidłowe rozliczanie otrzymanych dotacji i pozyskanych środków pieniężnych na podstawie stosownych umów, zgodnie z wymaganiami instytucji przekazującej środki, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
  • bieżące przechowywanie oryginałów dowodów księgowych, zgodnie z numerem w rejestrze księgowym;
  • księgowanie i rozliczanie zaliczek pracowniczych, delegacji służbowych krajowych i zagranicznych;
  • kontrola terminowości spływu dokumentów księgowych, not, zestawień zbiorczych;
  • sporządzanie okresowych analiz wybranych zagadnień księgowych;
  • prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem środków na finansowanie działalności Instytutu;
  • ewidencjonowanie i analiza kosztów prac naukowo-badawczych oraz prac pomocniczych, sporządzanie kalkulacji kosztów wynikowych dotyczących działalności naukowo-badawczej, sporządza okresowe sprawozdania i informacje z zakresu kosztów;
  • przygotowanie i uaktualnianie polityki rachunkowości Instytutu w tym: Polityki Rachunkowości i Instrukcji Inwentaryzacyjnej;
  • przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej;
  • opracowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur z zakresu swojego obszaru.

Oczekiwania

 

  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: ekonomia (finanse / rachunkowość);
  • Minimum 5-letnie praktyczne doświadczenie zawodowe na stanowisku Głównego Księgowego
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem księgowym;
  • Doskonała praktyczna znajomość prawa bilansowego i podatkowego;
  • Certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych;
  • Doskonała znajomość przepisów;
  • Wiedza w zakresie prawnego funkcjonowania instytutów badawczych;
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy w administracji publicznej;
  • Samodzielność i odpowiedzialność;
  • Wysokie umiejętność planowania i zdolności organizacyjne;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Terminowość i dokładność;
  • Rozwinięte zdolności analizy i syntezy: umiejętność interpretacji faktów / liczb i formułowania konkluzji.
  • Entuzjazm i zaangażowanie;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty elektronicznej;
  • Znajomość systemów finansowo-księgowych;

 

Oferujemy 

  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Umowę o pracę.
  • Niezbędne narzędzia pracy.

 

Wymagane dokumenty:

  • CV

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do dnia 24 lipca 2020 roku, na adres e-mail rekrutacja@orgmasz.pl. W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.

 Dokumenty aplikacyjne przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

Do przesłanych dokumentów prosimy dołączyć niniejszą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ” moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Osoby zakwalifikowane do rozmów rekrutacyjnych zostaną powiadomione o ich terminie telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronie internetowej Sieci Badawczej Łukasiewicza - Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy: rekrutacja@orgmasz.pl .